Це на 19,1% більше ніж торік

За січень-жовтень 2026 року платники перерахували до фондів соціального страхування понад 640 млрд грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Порівняно з відповідними періодом минулого року це на 19,1%, або на 102,7 млрд грн більше, повідомляє ДПС.
Для окремих категорій роботодавців встановлено пільгові ставки внеску:
– 8,41% – застосовується роботодавцями, які працевлаштовують осіб з інвалідністю;
– 5,5% – передбачено для підприємств, де кількість працівників з інвалідністю становить щонайменше 50% від загальної чисельності працюючих, і за умови, що фонд оплати праці таких осіб з інвалідністю становить не менш як 25 відсотків суми витрат на оплату праці;
– 5,3% – діє для підприємств та організацій УТОГ і УТОС за умови виконання відповідних вимог щодо чисельності працівників з інвалідністю та фонду оплати їхньої праці.
Окремі пільги передбачені й для самозайнятих осіб. Так, фізичні особи — підприємці, особи, які провадять незалежну професійну діяльність, а також члени фермерських господарств можуть не сплачувати єдиний внесок за себе, якщо мають статус особи з інвалідністю та отримують пенсію або державну соціальну допомогу.
Нагадаємо, інвестиції українців у ОВДП досягли рекордних 173 мільярдів.
Більше новин та актуальних матеріалів Investory News на нашому каналі в Telegram


Ми у соцмережах